Organizacja pracy |
![]() |
![]() |
![]() |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA 6:30 - 7:30 Witamy się, rozmawiamy, bawimy się, rysujemy, śpiewamy , podejmujemy zabawy rozwijające mowę i myślenia wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję ... 7:30 - 8:30 Witamy się z naszą Panią planujemy dzień - lepiej się nie spóźniać, szkoda stracić ciekawe zajęcia, realizujemy zajęcia zaplanowane w I części dnia. 8:30 -8:50 Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem. Przygotowujemy się do śniadania. Czynności higieniczne i samoobsługowe w toalecie 8:50 - 9:20 Śniadanie 9:20 - 9:30 Czynności higieniczne i samoobsługowe po śniadaniu, teraz myjemy nie tylko ręce ale i ząbki. 9:30 - 10:30 Odbywają się zajęcia organizowane, według planów Uczestniczymy w zajęciach kierowanych przez Panią: malujemy, lepimy, rysujemy, wycinamy, śpiewamy, tańczymy, uczestniczymy w zajęciach konstrukcyjnych, badawczych, gimnastycznych, uczymy się wierszy, ładnie opowiadać, wychodzimy na wycieczki, spacery, czasami zapraszamy gości albo bierzemy udział w przedszkolnych uroczystościach. 10:00 - 11.30 Rozpoczynają się zajęcia dodatkowe – religia albo zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, prace porządkowo - gospodarcze, obserwujemy przyrodę, prowadzimy zabawy badawcze, uczestniczymy w wycieczkach i spacerach, bawimy się na placu zabaw. 11:30 - 11:50 Przygotowujemy się do obiadu, porządkujemy salę, odkładamy zabawki, wykonujemy czynności samoobsługowe i higieniczne w toalecie. 11:50 - 12:20 Obiad 12:20 - 12:30 Odpoczywamy po obiedzie. Ćwiczenia relaksacyjne 12:30 - 14:00 Zabawy ruchowe na przebudzenie, zachęcają nas do dalszej zabawy. Odbywają się zabawy organizowane przez Panie według planu w III części dnia. Odbywają się zajęcia warsztatowe:- zajęcia twórcze, plastyczno - konstrukcyjne; zabawy muzyczne , uczymy się słuchać bajek , opowiadań , a następnie samodzielnie interpretować poznany tekst... 14:00 - 14:10 Przygotowujemy się do podwieczorku. 14:10 - 14:30 Podwieczorek 14:30 - 16:30 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. |